abcZdrowie.pl po raz czwarty patronem medialnym konferencji Eyeforpharma Barcelona 2014
Serwis abcZdrowie.pl został po raz czwarty patronem medialnym cyklicznej konferencji eyeforpharma Barcelona 2014. Jest to jeden z największych eventów branży farmaceutycznej na całym świecie.
W trakcie konferencji, która odbędzie się 18-20 marca 2014r., uczestnicy będą mieli okazję do zapoznania się nie tylko z prelekcjami i case studies z rynku farmaceutycznego, ale także będą mogli uczestniczyć w warsztatach oraz brać udział w dyskusjach w grupach roboczych. Jak co roku, na konferencji przemawiać będą kluczowi speakerzy. W tej edycji swój udział potwierdzili już m.in.: Richard Bergstrom -Director General EFPIA, Lode Dewulf – Chief Patient Affairs Officer UCB; Till Bauer- Head of Commercial Innovation MSD; Christian Neurohr – Head of Sales Effectiveness GSK; Mark Petersen – Global Digital Marketing Boehringer Ingelheim.
Wśród prelegentów znajdą się czołowi marketerzy z firm farmaceutycznych, takich jak: Novartis, Eli Lilly, Actelion, Teva, GSK, MSD, Janssen, Bayer i wielu innych.
Dla osób zainteresowanych tym wydarzeniem, w ramach patronatu medialnego, posiadamy specjalny kod rabatowy od serwisu abcZdrowie.pl. Uprawnia on do zniżki na udział w konferencji w wysokości 200 euro. Otrzymanie kodu rabatowego będzie możliwe po wysłaniu wiadomości na adres e-mail: lukasz.szymanski@nextwebmedia.pl
Więcej informacji o konferencji eyeforpharma Barcelona 2014 znajdziecie Państwo tutaj.