Agnieszka Marks zbuduje dział agencyjny abcZdrowie.net

Agnieszka Marks objęła stanowisko szefowej działu agencyjnego sieci reklamowej abcZdrowie.net, która należy do firmy NextWeb Ventures. Zajmie się ona utworzeniem i koordynowaniem prac zespołu współpracującego z domami mediowymi.

Głównymi zadaniami Marks w abcZdrowie będą: tworzenie długofalowych relacji z domami mediowymi, współtworzenie strategii sprzedażowej spółki, jak również nadzór nad realizacją budżetu sprzedażowego. Istotny jest także aktywny udział w rozwoju produktów B2B NextWeb Ventures.

Nowa koordynatorka zespołu agencyjnego to osoba z 6-letnim doświadczeniem w branży reklamowej w sektorze B2B, zarówno w agencjach reklamowych, portalach, jak i domach mediowych. Spośród firm, w których pracowała Agnieszka Marks, warto wymienić dom mediowy Value Media (Senior Account Manager) oraz portal Interia.pl (Team Leader w dziale agencyjnym; Agency Group Head), w którym była zatrudniona bezpośrednio przed przejściem do NextWeb Ventures.

- Kiedy zaproponowano mi zbudowanie działu agencyjnego od podstaw w dynamicznie rozwijającej się sieci reklamowej abcZdrowie.net, zgodziłam się bez wahania. Dlaczego? Ponieważ to ciekawe i bardzo ambitne zadanie – mówi Agnieszka Marks. –  Wiem, że moje zróżnicowane doświadczenia zawodowe oraz posiadane kontakty w branży reklamowej, będą nieocenioną pomocą w realizacji tego wyzwania.

Agnieszka Marks ukończyła psychologię społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jej pasje to ciekawostki psychologiczne, teatr, koty i wycieczki górskie.