Grupa abcZdrowie.pl – II miejsce w Megapanelu w Zdrowiu

Według najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2011, traffic Grupy abcZdrowie.pl wyniósł 1 810 000 RU oraz 14 000 000 PV co zagwarantowało drugie miejsce w kategorii Zdrowie i medycyna.

Osiągnięte wyniki pozwoliły wyprzedzić między innymi: wp.pl – Zdrowie, biomedical.pl, grupę Murator – Zdrowie oraz gazeta.pl – Zdrowie. W kategorii Styl Życia grupa uplasowała się na 10 pozycji. Badanie dotyczy wyłącznie serwisów będących własnością grupy abcZdrowie.pl

W ramach sieci abcZdrowie.net zrzeszone są serwisy własne jak i partnerskie, a ich łączna suma unikalnych użytkowników to 5 mln oraz 20 mln odsłon wg. Google Analytics – luty 2011. Wyniki te zostały docenione zwłaszcza przez firmy farmaceutyczne, oraz domy mediowe. Dużym zainteresowaniem wśród nich cieszą się zasięgowe pakiety tematyczne umożliwiające skuteczne dotarcie do pożądanych grup odbiorców – osób zainteresowanych między innymi tematem ciąży i dziecka, kardiologią, diabetologią, antykoncepcją, lifestyle i rozrywką.

Dynamiczny rozwój sieci to efekt bardzo dużego zaufania użytkowników (pacjentów), którzy w przystępny i łatwy sposób odnajdują w poszczególnych serwisach rzetelne informacje, porady i ciekawostki z tematyki zdrowia, medycyny oraz lifestyle.